vineri, 11 iulie 2014

Scrie despre mine!

Stiu o tipa.
Da ok, bine, si tu sti multe tipe si ce e cu asta?
Tipei asteia, nu o sa-i spun numele, nu pentru ca ar vrea sa ramana in anonimat sau ceva, dar numele el e pur si simplu prea fabulos ca sa imi permit sa il scriu, meh.
In fine deci tipa asta e mica, cam cat un urs de plus mare, sti cum arata un urs de plus mare nu? Pe cat de micuta e ea, pe atat de mare e personalitatea ei, si e genul acela de persoana la care cred ca nu ma mai surprinde nimic. Nu o cunosc foarte, extrem de bine, si totusi.
Atunci de ce mai scriu despre ea?
A, pai sa vezi, e o poveste amuzanta, sau nu chiar.
Azi ii explicam cum dupa cateva luni mi-a venit inspiratia sa scriu si bineinteles ca a venit cu o replica de genul "Scrie despre mine!".
Ok fie, scriu despre tine, si da am grija ce scriu, fiindca esti mituta si am grija de tine, da?
Tipa e o killerita.
Nu, nu a omorat pe nimeni, poate doar in mintea ei diabolica, dar cine nu face asta. Probabil ca a omorat nervii cuiva, pentru ca uneori vorbeste ca o moara stricata, dar in rest este harmless.
"I want to kill everybody in the world" mai sti mei? *laughing*
Si da asa am inceput sa-i zic, ca e o killerita.
Bine, daca pana acum am fost putin rautacioasa ( si asta doar pentru ca ily si imi permit *puppy dog face* ) tipa are si calitati.
Scrie super.
Nu o sa zic genial, fiindca i se urca la cap, dar tipa, ei bine se pricepe.
Imi place sa citesc cand scrie cate ceva, si raman placut suprinsa ca mintea aceea diabolica impleteste cuvintele atat de frumos.
Bine petite S. am scris despre tine, nu prea mult dar sincer, enjoy. *hug*
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu